Ποιος λαϊκός τραγουδιστής δεν έχει τελειώσει το λύκειο;


Είναι ένα πρόσωπο που αναμφίβολα έχει δώσει πολλά στο χώρο του τραγουδιού και επειδή είναι ακόμη νέος έχει ακόμη περισσότερα να δώσει. Τα τραγούδια του είναι λαϊκά και πολλοί από εμάς έχουμε βρει ...παρηγοριά στα λόγια τους. 

Και επειδή είναι ένα πρόσωπο ακομπλεξάριστο δε δίστασε να αποκαλύψει ότι δεν έχει τελειώσει το λύκειο. Ποιος είναι αυτός; Ο Νίκος Οικονομόπουλος.

«Δεν έχω τελειώσει το λύκειο. Έχω τελειώσει το γυμνάσιο» δήλωσε στο «Πρωινό mou» ο λαϊκός τραγουδιστής, ο οποίος μάλιστα εξήγησε τους λόγους για τους οποίους έμενε στην ίδια τάξη.


«Στο λύκειο πήγα τρεις φορές. Την πρώτη έμενα από απουσίες. Δεν ήμουν τόσο καλός μαθητής. Μου άρεσε να πίνω τον καφέ μου τις δυο πρώτες ώρες, και τις άλλες δυο μετά, δηλαδή μέχρι την τέταρτη, κοιμόμουν. Στη γυμναστική ήμουν πολύ καλός» τόνισε Νίκος Οικονομόπουλος.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger